Trwa ładowanie...
d20u12j
15-04-2010 00:00

22 niezmienne prawa zarządzania marką

książka
Oceń jako pierwszy:
d20u12j
22 niezmienne prawa zarządzania marką
Tytuł oryginalny

22 immutable laws of branding

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Branding (tworzenie marki) ochrzczono w międzynarodowej społeczności biznesu mianem marketingowego hitu przełomu wieków. Każdy przyznaje już, że uczynienie z produktu lub usługi pełnowartościowej marki jest jedynym sposobem na przetrwanie w gąszczu prawdziwych i rzekomych nowości, na szaleńczo zatłoczonym rynku.
Jesteśmy świadkami schyłku Ery Sprzedaży. Sprzedawanie - zarówno sama profesja, jak i funkcja przedsiębiorstwa - idzie na dno niczym Titanic. Dziś nie sprzedaje się, dziś się kupuje, a silne marki wzmacniają tę tendencję. Innymi słowy, marka "przedsprzedaje" produkt lub usługę, gwałtownie umniejszając rolę działań handlowych prowadzonych w starym, hiperaktywnym stylu.
Odwiedźmy supermarket albo dom towarowy. Gdy konsumenci przebierają w setkach marek, odbywa się kupowanie. Ale gdzie tu sprzedaż? Spójrzmy na świątynię handlowców: autokomis. Złotousty dealer nie ma dziś nic do roboty w samoobsługowych amerykańskich sieciach, takich jak AutoNation USA czy Car-Max. Tendencja do przekształcania tradycyjnego handlu w oparty na sile marki proces zakupu znalazła kulminację w Internecie, gdzie setki tysięcy klientów nabywają produkty - od pizzy po obligacje i programy inwestycyjne - kierując się walorami ich marek.

22 niezmienne prawa zarządzania marką
Numer ISBN

83-7255-456-0

Wymiary

140x200

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

181

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20u12j
d20u12j
d20u12j
d20u12j

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj