100 praw sukcesu w biznesie
Tytuł oryginalny | The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success |
Rok wydania | 2002 |
Autor książki twierdzi, że istnieją naturalne prawa, które działają zawsze i wszędzie. Jego zdaniem co roku tysiące firm działają poniżej swych możliwości lub nawet upadają, a miliony ludzi, sfrustrowanych konfrontacją marzeń z rzeczywistością, nie osiągają zamierzonych celów, wszyscy oni bowiem usiłują złamać uniwersalne prawa, gdyż najczęściej ich nie znają. Autor podzielił 100 praw na 8 głównych kategorii (Życie, Sukces, Biznes, Przywództwo, Pieniądze, Sprzedaż, Negocjowanie oraz Zarządzanie Czasem). Te kluczowe zasady, po raz pierwszy zebrane w jednym tomie, mogą zostać zrozumiane i zastosowane przez ludzi biznesu bez względu na ich wiek i doświadczenie.
Numer ISBN | 83-7319-360-X |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Poradniki,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Poradniki,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Poradniki |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 288 |
Inne wydania | Warszawa - 2014-02-08, Warszawa - 2008-09-09 |
Podziel się opinią
Komentarze