Trwa ładowanie...
d4fxue4
15-04-2010 00:00

Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

książka
Oceń jako pierwszy:
d4fxue4
Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi portfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali.

Można wręcz powiedzieć, że supermarketyzuje się cała kultura. Konsumenckie schematy postępowania i myślenia widać choćby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w życiu seksualnym, a nawet w Kościele, ponieważ supermarketyzacji ulega także sfera przeżyć religijnych. Książka poświęcona jest mechanizmom i efektom owej supermarketyzacji na polu religii i seksualności. A przyglądamy się tym mechanizmom przez pryzmat zachowań ludzi młodych, ponieważ są one, zdaniem socjologów, świetnym prognostykiem tego, co się jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.

Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Numer ISBN

978-83-229-2894-3

Wymiary

140x200

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

204

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4fxue4
d4fxue4
d4fxue4