15-04-2010 00:00
Sprzedać niewidzialne
książka
Oceń jako pierwszy:
Sprzedać niewidzialne
Autorzy |
Źródło: Inne
Na początku książki autor zajmuje się najważniejszym problemem w marketingu usług: jakością. Pokazuje w jaki sposób można odkryć w swoim przedsiębiorstwie te elementy, które wymagają udoskonalenia i podaje przykłady użytecznych technik. Następnie przechodzi do innych podstawowych zagadnień marketingu usług: jak określić, na czym naprawdę polega Twój biznes i co tak naprawdę kupują ludzie, jak pozycjonować usługi, jak zrozumieć klientów i ich zachowanie oraz jak się z nimi komunikować.
Sprzedać niewidzialne
Numer ISBN | 83-7255-698-9 |
Wymiary | 140x200 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 200 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.