Trwa ładowanie...
d3djr49
15-04-2010 00:00

Słownik terminologii medialnej

książka
Oceń jako pierwszy:
d3djr49
Słownik terminologii medialnej
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich.

Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów.

Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.

Słownik terminologii medialnej
Numer ISBN

83-242-0517-9

Wymiary

175x245

Gatunek

Słowniki

Oprawa

6

Liczba stron

250

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3djr49
d3djr49
d3djr49