Trwa ładowanie...
d2f21ht
15-04-2010 00:00

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu

książka
Oceń jako pierwszy:
d2f21ht
Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
Tytuł oryginalny

Brand Failures

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
Numer ISBN

83-11-10346-1

Wymiary

160x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

318

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2f21ht
d2f21ht
d2f21ht