Trwa ładowanie...
d4ft7oa
03-02-2020 19:00

Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations

książka
Oceń jako pierwszy:
d4ft7oa
Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations
Forma wydania

Audiobook CD

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 111'17 (2 płyty CD)

Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations
Numer ISBN

978-83-60339-47-3

Oprawa

twarda z obwolutą

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ft7oa
d4ft7oa
d4ft7oa
d4ft7oa