Trwa ładowanie...
d4dvtjs
15-04-2010 00:00

Humanistyczno-antropologiczna ewolucja pedagogiki kultury

książka
Oceń jako pierwszy:
d4dvtjs
Humanistyczno-antropologiczna ewolucja pedagogiki kultury
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Praca ta jest naturalną kontynuacją poprzedzających ją publikacji dotyczących pedagogiki kultury.

Dziś problematyka ta znalazła trwałe miejsce w rzeczywistości pedagogicznej i budzi wciąż duże zainteresowanie. Nagromadziło się też wokół niej wiele kontrowersji. Dotyczą one przede wszystkim współczesnej tożsamości pedagogiki kultury traktowanej przez jednych jako prąd, kierunek, a przez innych jako subdyscyplina, a także pojmowanie kultury, jej roli i prezentowanych przez nią wartości w życiu człowieka. Czy ma to być wąskie ujęcie kultury ograniczone do sfery symbolicznej, czy szerokie uwzględniające wszystkie jej kategorie oraz poziomy – tzw. kulturę elitarną (wysoką) i kulturę masową, popularną (niską)? Jest to istotny, choć nie nowy problem...

Temat rozważań zwieńczony prezentowaną publikacją jest wynikiem przeświadczenia o wysokiej randze edukacji akcentującej antropologiczno-humanistyczne ujmowanie kultury – podkreślanej we wszystkich międzynarodowych raportach i aktach prawnych…

Humanistyczno-antropologiczna ewolucja pedagogiki kultury
Numer ISBN

978-83-7587-186-9

Wymiary

175x250

Gatunek

Metodyka

Oprawa

1

Liczba stron

392

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4dvtjs
d4dvtjs
d4dvtjs