Trwa ładowanie...
d1cekqe
01-04-2014 00:00

O wartości zaufania. Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa

książka
Oceń jako pierwszy:
d1cekqe
O wartości zaufania. Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansowych graczy”? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak, zaufanie ma znaczenie na rynkach finansowych. Autorka wspiera to stwierdzenie wynikami badań, przeprowadzonych na polskim rynku kapitałowym. Książka ukazuje się serii wydawanej wspólnie przez Poltext oraz Instytut Zarządzania Wartością SGH.

Książka przedstawia fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego obecności na rynku kapitałowym. Ponadto omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenę przedsiębiorstwa. Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykę zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy językoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarządzania i ekonomii – w kontekście współczesnego rynku kapitałowego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka tworzy indeks zaufania do przedsiębiorstwa (IZ). Podane przykłady z rynku kapitałowego ilustrują negatywne, a niekiedy wręcz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji największych światowych korporacji.

O wartości zaufania. Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Numer ISBN

978-83-7561-251-6

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

274

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1cekqe
d1cekqe
d1cekqe