15-04-2010 00:00
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
książka
Oceń jako pierwszy:
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Rok wydania | 2000-01-01 |
Autorzy |
Źródło: Inne
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący różne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Numer ISBN | 83-7489-003-7 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Psychologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 268 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.