Trwa ładowanie...
d3t4neq
04-02-2020 19:14

Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

książka
Oceń jako pierwszy:
d3t4neq
Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.

Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.

Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.

Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Numer ISBN

978-83-7561-990-4

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

280

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3t4neq
d3t4neq
d3t4neq
d3t4neq