Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Rok wydania | 2015 |
Autorzy |
Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką, czy tego chce, czy nie. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie, znani ze swoich pasji, dokonań, mądrych wypowiedzi oraz przyzwoitości. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Skorzystaj z użytecznych narzędzi oraz inspirujących historii do budowania swojej reputacji i marki osobistej równie skutecznie jak Richard Branson, Warren Buffett czy Martyna Wojciechowska, Ambasadorka tej książki.
Numer ISBN | 978-83-246-9911-7 |
Wymiary | 140x205 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 328 |
Podziel się opinią
Komentarze