Trwa ładowanie...
d2xtb74
25-05-2012 00:00

Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

książka
Oceń jako pierwszy:
d2xtb74
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.

Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.

Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Numer ISBN

978-83-208-1957-1

Wymiary

160x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

300

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xtb74
d2xtb74
d2xtb74