Google Story
Tytuł oryginalny | Google Story |
Autorzy |
Google to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, a nazwa tej firmy trafiła już do słowników i oprócz rzeczownikowego ma znaczenie czasownikowe, opisuje bowiem czynność wykonywaną co dzień przez miliony ludzi na całym świecie.
Książka o Google skierowana jest do szerokiej publiczności i stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu. Siła jej polega na drobiazgowości, a także ukazaniu ludzkiej strony tego niezwykłego przedsięwzięcia, którego sukces jest ściśle związany z osobowościami założycieli: Siergieja Brina i Larry’ego Page’a. Dziś tych dwóch młodych ludzi z wizją należy do grona najbogatszych ludzi świata. Zbudowana jak opowieść biograficzna, w przystępny sposób przedstawia, jak tych dwóch absolwentów uniwersytetu krok po kroku rozwijało swój pomysł i stworzyło największe przedsięwzięcie biznesowe ostatniej dekady. Tłumaczy także, na czym polega słynna zasada „Nie czyń zła”, która przyświeca ich działaniom. Książka opatrzona jest suplementem, w którym czytelnik znajdzie m.in. rady, jak lepiej posługiwać się wyszukiwarką.
Numer ISBN | 978-83-7384-642-5 |
Wymiary | 135x205 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Informatyka, internet i nowe technologie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 392 |
Podziel się opinią
Komentarze