Reklamacja czyli prezent
Tytuł oryginalny | A Complaint is a Gift Using Customer Feedback as a Strategic Tool |
Rok wydania | 2001-01-01 |
Autorzy |
Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiednim jej załatwieniu można otrzymać i utrzymać lojalność klienta. Reklamacje mogą też być wspaniałym i tanim źródłem informacji tego, czego potrzebuje i oczekuje klient, mogą być wykorzystywane do własnego rozwoju. Książka będzie świetnym poradnikiem dla osób pracujących w działach obsługi klienta oraz dla menedżerów tworzących takie działy. Książka ukazała się już w 11 językach.
Numer ISBN | 83-01-13372-4 |
Wymiary | 143x205 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Liczba stron | 252 |
Podziel się opinią
Komentarze