Trwa ładowanie...
dmophfw
15-04-2010 00:00

Reklamacja czyli prezent

książka
Oceń jako pierwszy:
dmophfw
Reklamacja czyli prezent
Tytuł oryginalny

A Complaint is a Gift Using Customer Feedback as a Strategic Tool

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Badania wskazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiednim jej załatwieniu można otrzymać i utrzymać lojalność klienta. Reklamacje mogą też być wspaniałym i tanim źródłem informacji tego, czego potrzebuje i oczekuje klient, mogą być wykorzystywane do własnego rozwoju. Książka będzie świetnym poradnikiem dla osób pracujących w działach obsługi klienta oraz dla menedżerów tworzących takie działy. Książka ukazała się już w 11 językach.

Reklamacja czyli prezent
Numer ISBN

83-01-13372-4

Wymiary

143x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Liczba stron

252

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dmophfw
dmophfw
dmophfw