03-02-2020 20:16
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
książka
Oceń jako pierwszy:
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Tytuł oryginalny | Brainfluence |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2015 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Źródło: Materiały prasowe
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Numer ISBN | 978-83-01-18360-8 |
Wymiary | 150x235 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 320 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.