Trwa ładowanie...
diqmfjw
03-02-2020 20:16

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

książka
Oceń jako pierwszy:
diqmfjw
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Tytuł oryginalny

Brainfluence

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Numer ISBN

978-83-01-18360-8

Wymiary

150x235

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

320

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
diqmfjw
diqmfjw
diqmfjw
diqmfjw