Trwa ładowanie...
d1unm53
04-02-2020 22:37

Koniec epoki kredy

książka
Oceń jako pierwszy:
d1unm53
Koniec epoki kredy
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Wyobraź sobie - jeszcze zanim zobaczysz świat, świat już dawno wie jak wyglądasz. Rodzice wrzucili zdjęcie z USG na Facebooka albo filmik z pierwszych minut po porodzie na YouTube. Zresztą już wcześniej zdjęcia z porodówki wysyłali z komórki do rodziny i znajomych. Komórka jest zawsze pod ręką, ty jako dziecko jesteś głównym aktorem, rodzice - reżyserami. Te role szybko się odwrócą, kiedy tylko nauczysz się używać przycisków na klawiaturze. "Polska szkoła broni się przed technologią, zamknięte w szkolnych pracowniach komputery służą wyłącznie do informatyki, o wi-fi z dostępem dla uczniów mało kto słyszał. Pewien nauczyciel z Leszna wyznał mi:- Pracuję w muzeum kredy." "Komórka może być świetnym narzędziem do fotografowania doświadczeń albo nagrywania notatek, internetowe blogi - rewelacyjnym medium do dyskusji albo dla uczniowskich projektów, nawet z portali społecznościowych można mieć w szkole pożytek!" Powyżej przedstawiłem kilka zdań ze wstępu naszego nowego wydawnictwa. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli, którzy chcą zrozumieć świat współczesnej technologii, jaką jest Internet i wszystko co mu towarzyszy. Wielkość korzyści, jakie wynikają z korzystania z tego globalnego medium jest nieoceniona. Dodatkowo, biegłość w "surfowaniu" po sieci pomoże nawiązać trwalsze relacje z uczniami na całkowicie innym, "rozrywkowym" poziomie. Lepszy kontakt - lepsze wyniki. Książka opisuje także osobiste doświadczenia autorki związane z korzystaniem z social media. Opisuje swoje kontakty poprzez sieć z nauczycielami z całej Polski. Przedstawia ich pomysły na zastosowanie Internetu w szkołach jako pomoc dydaktyczna itp. Serdecznie polecam.

Koniec epoki kredy
Numer ISBN

978-83-268-0517-2

Wymiary

170x220

Oprawa

twarda

Liczba stron

256

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1unm53
d1unm53
d1unm53