Influencer marketing od A do Z
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2019 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!
Numer ISBN | 978-83-953802-0-4 |
Wymiary | 162x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 293 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze