Trwa ładowanie...
d47bw0f
03-02-2020 19:41

Influencer marketing od A do Z

książka
Oceń jako pierwszy:
d47bw0f
Influencer marketing od A do Z
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!

Influencer marketing od A do Z
Numer ISBN

978-83-953802-0-4

Wymiary

162x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

293

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47bw0f
d47bw0f
d47bw0f
d47bw0f