Trwa ładowanie...
dmophfw
18-12-2014 00:00

Subiektywna psychologia biznesu

książka
Oceń jako pierwszy:
dmophfw
Subiektywna psychologia biznesu
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne
  • Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
  • Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
  • Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
  • Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
  • Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
  • Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
  • Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
  • Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
  • Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?

Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.

Subiektywna psychologia biznesu
Numer ISBN

978-83-7489-591-0

Wymiary

150x210

Gatunek

Psychologia,Biznes

Oprawa

7

Liczba stron

232

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dmophfw
dmophfw
dmophfw
dmophfw